elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hej fina

Hej fina läsare från www.livemylife.se

Jaaa så här ser det ut här...väldigt rosa som ni ser. Men jag hoppas ni står ut ett tag :)

Ni får hemskt gärna länka till era bloggar i kommentarsfältet.

Såå nu börjar vi om från början då...

Senapsgult

Kör nog på lite senapsgult i höst, det känns som det kan pigga upp. Har aldrig gillat den färgen förut men ska ge det ett försök.

Senapsgult, brunt och rött. Det blir bra!

Resten av ditt liv

Visst har vi alla känt så här för någon? Skit ska skit ha som det heter. Så klockren text att jag satt och skrattade högt när jag hörde den första gången.

Jag hoppas du aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny. Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så du alltid kommer försent. Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så du alltid är trött. Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut. Och må dina hårdiskar för evigt alltid krascha!!!


Hej nya bloggen

Och hej nya läsare. Eftersom jag inte länkat än från min gamla blogg så måste ni ju vara nya :)

Ätit lite frukost. Mackor med nutella... Det är skitonyttigt men skitgott och det kändes smidigt då det kan vara förbannat jobbigt att plocka fram smör och ost. Bara ner med kniven i burken och smeta på! (sen ska man inte slicka på kniven men det gör jag ändå) Sen sköljer jag ner allt med kaffe.

Jens sover fortfarande så det är lugnt och tyst. Igår så åkte han iväg och spelade golf, han är som ett barn på julafton när han ska iväg och hade knappt sovit. Jag kommer på mig själv att behandla honom som ett barn. Jag plockar fram festis och choklad och påminner honom att han måste ta med sig ett par extra strumpor ifall han blir blöt...

Vi har nyligen firat två år. De två bästa åren i mitt liv må jag säga.

Det som inte skulle bli någonting alls blev istället mitt allt




Ni anar inte

hur länge jag suttit här och försökt få igång en blogg. Hela dagen har jag suttit med att fundera ut ett namn. ALLT är ju upptaget på blogg.se men till min förvåning gick det bättre på webblogg.

Igår försökte Maggan hjälpa mig, hon är rätt vass på datorer och jag vill ju ha en fin blogg men det gick åt helvete med kodmallar och gud vet vad... Så har fått starta upp nya mailkonton och nya lösenord så jag är helt yr i huvudet av allt.

Maggan: Nu kan jag inte dra musen längre ner för bordet räcker inte till!!!

Jag: Fast du kan ju scrolla, du behöver ju inte dra musen över hela bordet.

Maggan: Jahaaaa (sen bröt vi ihop totalt)

Namnet är jag heller inte nöjd med men nu blev det så. Nu blir det så här!!! Min gamla fina blogg jag lagt ner otaliga timmar på i flera år kommer att försvinna. Men det är okej. Ibland måste man börja om från början helt enkelt. Det kanske till och med blir ändring till det bättre vem vet.

Designen kommer inte att se ut så här i all framtid den är på tok för tråkig och rosa (men fick inte ha en vanlig vit för Maggan) Den kommer att ändras så småningom.

Det känns lite konstigt när allt är anorlunda och känner mig lite trögstartad.

Jag är tacksam för all hjälp jag fått med http://livemylife.se speciellt från dig Sina!! Tack snälla du!

Så vi börjar om från början!

Hej jag heter Elin. Jag kan blogga jag är inte rädd...jagkanbloggajagärinterädd...


Välkommen till min nya blogg!