elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Om du har en slant över...


Så kan du ju köpa en fin klocka till killen/brorsan/pappan eller till någon du tycker extra mycket om!

För ca. 16000:- blir den din :)



Tuffast


Idag kör jag döskallar och läderbyxor och känner mig tuffast i världen...typ...





Eller så är jag bara tröttast i världen...



Nytt


Det har dykt in massa snygga smycken på jobbet!!

Denna gång från märket Astrid & Agnes.

Detta är en del från tjejkollektionen och det finns lika mycket snyggt på killfronten.

Jag vill som vanligt ha ALLT!











Haha så sant!!!





Söndag


God morgon!! Här sitter man och har tjänat en timma! Härligt! Veckan har gått fort. Jens och några vänner har varit i Danmark på lite business, det hade varit både trevligt och mindre trevligt, de hade blivit nekade att äta på tre olika resturanger för att de "looked like trouble" (?) haha. Så han var hungrig när han kom hem. Själv har jag bott hos mina föräldrar då jag inte var på humör för att vara själv. Jag har blivit serverad och bortskämd med hotelliknande frukostar och middagar så till skillnad från Jens rullar jag fram.

Igår var en fullspäckad dag. Jobbade först sen hem fort och fixa iordning mig, fick för mig att locka håret men resultatet blev trollhår. Såg ut som ett blekt troll...ibland blir man bara så trött på sig själv...









Sen styrde vi mot Motala. Äntligen fick jag träffa min fina underbara Madde och hennes lilla nyfödda prinsessa Nikkie. Så underbart söt att jag blev helt kär!!



Fick en sån jättefin present av Madde. Ett frukostset med fjärilar!!! Blev så glad och kaffet smakade extra bra i min fina kopp







Tyvärr hann vi inte stanna så länge då vi skulle vidare och fira Jens mamma som fyllt år!

God morgon solstrålar





Shopping for life


Nu är det faktiskt så att jag har shoppat lite MEN det är ju faktiskt ny månad...nästan...så min shoppingfria månad är nu slut!! yeeeeehj!!!

Så jag slog till på en tröja och ett par svarta "läder"byxor, hur snygga som helst skulle jag vilja säga (annars hade jag ju inte köpt dom hähähä...)




Ceap Monday lagret ligger ju i Tranås och de har utförsäljning nu så var där en sväng. Köpte lite till Jens och jag köpte ett ursnyggt skärp till mig, med en guldfärgad platta bak på skärpet 20:- och ett äkta fynd!!




Sen så har jag letat och letat efter ett par höst/vinterskor, hur länge som helst har jag letat. Eftersom jag har så mycket problem med fossingarna så är det supersvårt att hitta skor som inte gör allt för ont att gå i. Jag tror att jag hittat dom nu och ska prova dom hemma över helgen *hoppashoppashoppas de funkar* Kära lilla mammsen sponsrade mig med hälften trots att jag bestämt sa nej...hon är envis den där kvinnan!



Jaha det var det hela...nu blir det nudlar resten av månaden :)







Hejdå hösten


Jaha då var hösten slut och den första snön är här. Höll på att förfrysa min beniga lilla stjärt. Missförstå mig inte, jag gillar snön men jag ogillar det den ställer till med som inställda tåg tex...(men det behöver ju iof. inte snöa för att det ska bli kaos i tågtrafiken heller för den delen)

Ett annat problem jag alltid har när kylan slår till är mitt elektriska hår...jag ser ut som en slickad katt när håret ligger som klistrat mot kinderna. Himla snyggt verkligen...

Så hejdå hösten med sina halvvarma snygga tröjor, snygga höstskor och rosiga kinder och hej vintern med tjocktröjor, termobyxor snöskor, rinnig snoriga näsa och mössfrisyr...







På en onsdag <3


Så släpar man sig hem efter jobbet, man går och suckar, går in på coop och handlar mat så man kan fixa lunchlådan tills imorn, släpar tunga kassen hem, går runt i min lilla oinspirerade värld och tycker synd om sig själv (trots att det egentligen inte är alls synd om mig).

Men så kommer man hem och så öppnar mannen i mitt liv dörren, han tar den tunga kassen ur händerna och leder in mig i vardagsrummet. Där står en bukett jättefina röda rosor och en jäääättestor räkmacka. Jag blir så rörd att jag vill gråta. Han vet hur man gör sin tjej glad. Min fina kille <3





Oinspirerad

 
 
Känner mig jäkligt oinspirerad för tillfället
 
Har nog funderat på meningen med livet lite för mycket på sista tiden. Det är inte bra att göra det för det äter lixom upp en inifrån och man får lixom inget svar på det hela iallafall. Man vaknar, går till jobbet, äter, går hem, går och lägger sig och ibland kan dessa vardagliga rutiner gå mig på nerverna men det gör det väl för alla.
 
There's gotta be more to life than chasing down every temporary high to satisfy me
 
 
 
 
 
 
 

So i cross my heart and i hope to die

 
You and i go hard at each other like we going to war
 
You and i go rough, we keep throwing things and slammin´ the door...
 
Adam Levine min favvo all the way and every day
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

vovvemys


Vad är mysigare än att ha en hund i knät! Typ inget skulle jag vilja påstå!!







Lite bilder från helgen

 
 
Hade som sagt en fin helg hos mina skånska vänner och deras underbart söta lilla dotter Juni och taxen Gabbe
 
Tiden gick fort, alldeles för fort. Men vi hann ta en tur i "bokskogen" en jättefin plats i ett stort skogsområde. Solen strålade och det var flera hundra människor där. Skogsturen avslutades med korvätande i solen.
 
Sen blev det en otroligt snabb fotografering, själva fotningen klarade vi nog av på en halvtimma innan vi tyvärr förlorade ljuset. Men när man jobbar med proffs så behöver man inte så mycket mer tid heller och det passar mig bra som blir så jäkla rastlös haha. Vi fick ut några riktigt fina bilder (får se om de går att lägga upp här haha)
 
Jag fotas ju inte alls längre och har nästan tappat det helt, man använder kroppen på ett sånt konstigt sätt när man fotas och allt måste överdrivas för att man ska få till det där rätta utrycket och känslan i bilden. Så har en extrem träningsvärk i ryggen haha. Man står och håller in/putar ut/spänner och sträcker sig så fruktansvärt mycket att man ibland tror att kroppen ska sprängas samtidigt som man ska tänka på sina ansiktsutryck haha.
 
Hör fortfarande Tonys röst eka i huvudet! "Eeeeelin tänk på halsen för faaan!! Sträääck dig! Ut med haaaaaakan!!!" Hahahaha älskar det och jag avskyr när man har jobbat med fotografer som är helt tysta, har man inte kontakt bakom och framför kameran så blir det heller inget vidare bra resultat. Sen är väl Tony och jag extrema och står och skriker både det ena och det andra till varandra haha.
 
Nej nu ska jag ta en låååång dusch och sen äta upp den överblivna Pizzan från igår :)
 
 
 
Fina lilla pluttan
 
 
Får håret fixat av älskade Sofi ♥
 
 
Mitt ute i skogen men konstigt nog var det en väldigt trafikerad väg och vi fick slänga oss undan några gånger haha
 
 
Sen åkte vi hem och lagade mat. Visst skulle jag passa in i "Årets mästerkock" haha...
 
 
 
Älskade min sminkining och håret att jag knappt ville tvätta bort det. Sofi är så jäkla duktig!! Tyvärr så är jag alltid så känslig mot ögonfranslimmet så ser alltid ut som ett rödögt monster MEN det är det lätt värt :)
 
 
 
 
 

Back home

 
 
Haft en fin helg men nu är jag hemma igen.
 
Räääätt trött så jag bjuder bara på en bild..
 
Nu ska jag hänga med min man som jag saknat dödligt mycket (toffel-Elin)
 
Foto: Tony Köhrsen
Makeup/Hår: Sofi Wirsen
 
 
 
 
 
 

Morgonmys



Som jag saknat min lilla favorit och mitt lilla sovsällskap!!!

Gabbe the tax!!



Hepatit och klamydia



Då är jag och cowboyhatten äntligen på väg mot Malmö. En liten nätt försening på 50 minuter bara...suck... Åker bakåt också, blir helt yr så hoppas jag inte spyr på grannen fast han sitter på min plats så då får han skylla sig själv..

Kissnödig är jag också, är livrädd för att gå på tågtoaletter. Man vet aldrig när tåget kränger till om man nästan ramlar av toan, skulle inte vilja ligga på ett skitigt tågtoagolv med rumpan bar...då får man säkert massa sjukdomar, hepatit, klamydia och magsjuka (min fantasi tar lixom aldrig slut..) För att inte tala om det där suget som blir när man spolar jag är jätterädd för att sugas med ner, jag är ju inte så stor så det SKULLE kunna hända...faktiskt!!

Nej nu kan jag inte sitta och titta ner längre vill inte kräkas...

Vi hörs sen!

Pussss







Personalen får också dricka


På en toooorsdag



Tjejkväll!!


Med välfyllda goodiebags :)



Seriös

 
 
Ska straxt dra mig mot jobbet. Butiken har exktra öppet till 21.00 då det är "Girlsnight" på stan ikväll.
 
Rotade fram en kavaj och tänkte se lite seriös ut, kanske kan lura någon iaf. :)
 
Och imorn bär det äntligen iväg till Malmö ♥
 
 
 
 
 
 

Snart hemma


Är snart hemma, vill vara hoppa i myskläder och slänga mig på soffan och soooova.




Morrn


Står och väntar på tåget i Mjölby, är på väg till jobbet och fick skjuts av Jens. Jens är så där galet social på morgonen, jag vill mer vakna till liv först innan jag pratar med någon. Men Jensan går från noll till hundra så fort han slår upp ögonen, jaaa alla är vi olika haha.

Nu står jag i min egna tysthet och försöker vakna, befinner mig i en sån där skabbig väntkur på stationen. Vill inte sätta mig ner på bänkarna för det är säkert nån jävel som kissat på dom...det luktar så iaf..usch...Det enda som är bra med att stå här inne är att det är varmt, minus är doften av kiss..varmt kiss.

Nej nu kommer tåget snart...



Traumatiserad


Har en ledig dag idag.

Borde göra tusen saker men sitter i soffan och gör ingenting istället...

Och så var kaffet slut så känner mig helt traumatiserad, kaffet FÅR inte va slut!!! Det är ett big NO! Borde finnas hemleverans...skulle betala ganska mycket för en kopp just nu..

Såååå nu vet ni det.






Lycka


Att öppna paket en regnig måndag efter en lång dag på jobbet är lycka!! (trots att jag beställt och betalat själv så blir man ändå lycklig att få öppna haha så störd man är..)






Var så nöjd med produkterna från Macadamia natural oil att jag köpte större förpackningar när mina provprodukter tog slut. Struntade i att köpa balsam och använder inpackning istället, för mig fungerar det utmärkt!

Måndag...





Vit som snö





Sleepy sunday


Är hemma hos mina älskade föräldrar och har blivit nerbäddad i soffan. Så ligger här under en filt och läser skvaller, äter bilar och lyssnar på regnet.

Trött tröttare tröttast...





Smile

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Project X

 
 
Vilken trevlig kväll det var igår!
 
Skrattade så jag grät. Helena hade styrt upp en riktig toppenkväll, med god mat, efterrätt, godis, chips och film... Project X, den handlade om för er som inte sett den om några killar som styr upp en fest som blir enorm och spårar ur totalt. Varför vi valde just den filmen är för att vi varit med om en liknande fest också...Jag kommer inte ihåg hur gamla (eller unga) vi var men iaf så  började vi sprida ut till alla vi kände och "några" till att det skulle bli årets fest hemma i Helenas lägenhet. Och ryktet spred sig...som en löpeld...Alla var där...det var kaos...Slutade iaf med att polisen kom och avbröt festen och de hundratals ungdomarna fick gå hem. Varför har man inte sånna fester längre? :) Eller jag kanske ska säga att det är tur att vi inte har det för det skulle jag aldrig orka haha..
 
Vi har sjukt mycket minnen ihop och jag har tur att jag fått uppleva det med så härliga tjejer som dessa, Helena, Josefin, Frida, Julia. Man var så mycket mer aktiv när man var yngre, vi var överallt och umgicks jämt och alla dessa hemmafester... En gång släpade jag med delar av gänget till en närliggande liten stad för jag var dökör i en äldre kille (inte den bästa killen heller för den delen haha) och gjorde allt för att träffa honom. Vi satt mest och glodde på varandra, vi tjejer från Tranås och de andra och sen som genom ett trollslag blev alla kanonfulla och yrade runt sen dök polisen upp (var mycket poliser på den tiden tydligen) och alla sprang och gömde sig i buskarna. Min pappa fick komma och hämta oss och alla mådde pyton i bilen hem haha... Men det mest komiska var att en av de här killarna som var på festen blev många år senare ihop med Josefin och de är nu gifta :)
 
Skulle kunna ägna flera timmar åt att berätta historier från förr men jag antar att det inte är lika kul för er som det är för mig att minnas tillbaka :)
 
Nu sitter jag och fryser i soffan...har verkligen inte tid att vara sjuk just nu och imorn är det redan måndag igen...Men längtar till nästa helg :)
 
Mysmongot igår
 
 
Myskvällen ♥
 
 
 
 

Sista gången...

 
 
Hej vänner!
 
Det har känts som en lång vecka och jag har dragit på mig en förkyldning så känner mig rätt matt. Efter jobbet gick jag hem och la mig raklång i soffan.
 
Nu har jag ryckt upp mig lite och sitter och äter brödkrutonger...älskar krutonger. Ikväll ska jag till min vän Helena som har dragit ihop ett gäng härliga tjejer från förr. Ni vet det där gänget man upplevde allt med för första gången: Första festen, första fyllan, första kyssen, första kärleken och första brustna hjärtat.
 
Ska bli så himla trevligt!!!
 
Annars så har jag ändrat när ni kommenterar (för er få som gör det :).) Jag måste numera godkänna innan de publiceras. Så de syns alltså inte direkt som förut. Varför? Jaa jag har alltid haft ett öppet kommentarsfält, tom. när det var som värst på min förra blogg så lät jag det vara öppet trots allt skitsnack som skrevs (att dessa kommentarer kom från en och samma person var ju inte så svårt att räkna ut och att denna var för dum för att förstå sig på det där med ipnummer behöver ju egentligen inte nämnas, fast det behövdes inget ipnummer heller för den delen det var ganska avslöjande vem hon var i det hon skrev ändå) Jag är ingen känslig person och jag skiter egentligen i vad folk skriver i tryggheten bakom sin datorskärm.
 
Men så började det dyka upp igen...och då undrar jag faktiskt vad fan det är för fel på dig (eller om det nu är en vän du tvingat kommentera i ditt ställe)? Jag tyckte synd om dig då trots allt skit du skrev för jag tänkte att du kanske inte hade det så lätt och inte mådde så bra. Annars så fanns det ju tillräckligt mycket skit från dig för att ha räckt till en anmälan.  Men jag tänkte att du lägger väl av när du mår bättre. Men tydligen inte... Jag kommer inte acceptera att du skriver till mig här. Har du fortfarande så stora problem med mig så tycker jag som jag skrev till svar att vi borde ta och träffas.Och det är en sak när du skriver om mig, men när du drar in mina nära och kära så har du gått väldigt mycket för långt...
 
Jag tycker inte längre synd om dig jag är bara glad att jag inte är som du.
 
Den som vill läsa kommentaren och även den sista jag publicerar från människan kan leta upp den under förra året i September.
 
Så...skönt...nu har vi rett ut det!!
 
Nu tänker jag koncentrera mig på min trevliga kväll jag kommer få :)
 
Önskar er en glad lördag!
 
 
 
 

God morgon


Kallt idag så klä er varmt!!!



Att överleva vintern

 
 
Känner ni hur kallt det börjar bli. Brrr... Jag fattar inte hur jag ska överleva vintern den känns så otroligt lång och kall redan nu.
 
Tur att jag har Jens annars hade jag väl frusit ihjäl. Men kärleken får en att övervinna den bistraste kylan, de bittraste människorna och de tråkigaste tiderna!
 
"Kärleken är ett mirakel" som Björn Ranelid skulle ha sagt
 
 
 
Foto: Natalie Olsson
 
 
 
 

Diamonds are everyone´s best friend

 
 
Jag vet inte vad det är för speciellt med äkta diamanter, men det är något med dom som gör en förbaskat lycklig!
 
Det fantastiska klockmärket SEIKO har tagit fram det där lilla extra i denna underbara klocka. Kronograf, Stål/ keramiklänk och med ett repfritt safirglas
 
Självklart medföljer ett äkthetsintyg på diamanterna.
 
 
 
 
Och för att bryta av lite mot det glittriga så har vi dessa två nyheter.
 
 
Klockor är kul!!! URkul :)
 
 
 
 
 

Torsdag


Nu ska jag ta och bege mig hem för dagen...Lite halvskönt så där att sluta 13.00 en torsdag.





Goodiebagsen är iaf packade och klara :)

Packar


God morgon!!

Ska snart dra mig mot jobbet och packa iordning våra goodiebags för en tjejkväll som äger rum nästa vecka



Trauma och jättepotatisar


Precis hemkommen.

Jag och Jens tog kvällsmaten på Donken...borde egentligen undvika det där då jag ska stå framför kameran om mindre än en och en halv vecka... Tur att fotografen är grym och kung på photoshop :) haha...

BTW så luktar det alltid vaniljglass i Mjölby och jag har aldrig fattat varför. Trodde att det bara var något traumatiskt minne från förr som gjorde sig påmind och som gjorde att min hjärna kanske ställde in sig på trevliga saker (som vaniljglass) för att skydda mig från att att tänka på att jag befinner mig i Mjölby. Men nu talade Jens om att det ligger en glasstillbehörs fabrik i krokarna och därav lukten av vaniljglass. Hahaha skönt att veta...då är det inga större fel på min hjärna ;)





Jättepotatisen såg ju riktigt grann ut i mörkret






Lunchdax


Lunch i grabbarnas håla...mysfaktorn är typ minus...men man behöver inte ha dåligt samvete för att man har fötterna på bordet. Im one of the guys lixom...





En evighet

 
 
Känns som dagen varat i en evighet...
 
Haft en sån hemsk huvudvärk så har knaprat liiite för många piller, så känner mig helt luddig i huvudet och illamående så ska ta och hoppa i säng snart. Så ska ta mitt luddiga huvud och onda fötter och allmänt "sådäriga" humör och krypa ner i sängen och hoppas morgondagen bjuder på något kul!
 
Var förresten och tog nytt kort till körkortet idag...hahaha alltså ser man ut så där? Rakt framifrån ser jag ju helt sne ut...sen blev det ju inte bättre att jag fick gå i regnet och blåsten och att jag typ knappt hade nåt smink på mig...hur tänkte jag där? Ska ju leva med den där bilden i typ tio år...high five på den alltså...
 
Och det värsta av allt är att inse att man haft det där körkortet i 10 JÄKLA ÅR, det betyder alltså att jag är 28 år!!! Jesus i min låda var har åren tagit vägen...
 
Och där hade ni den dagliga skörden av Elins Ilandsproblem...
 
Sleep tight!
 
 
 

Caviar Manicure

 
 
Jag vet att jag kommit på detta lite sent...men hur läckert är inte detta?? Superduper läckert!!!
 
Ciaté
 
 
 
 
 
 
Måste...köpa...NU!!!
 
 
 
 

Glittrar







Grisfötter

Har precis kommit hem från farbror doktorn. Varit och visat upp mina onda fötter igen, det blir ju inte bättre så nu ska vi klura på vad nästa steg är förutom att amputera fötterna och operera dit grisfötter istället...Nej det ska vi inte göra men det hade varit rätt festligt med grisfötter. Jag gillar min doktor på vårdcentralen i Tranås, han är rolig och jag gillar roliga människor speciellt när man har ont då blir allt lite lättare. Jag målade mina tånaglar i rosa och med glitter för att han skulle tycka att det var lite kuligare att titta på dom. Så nu väntar jag på en remiss till Jönköping ist och så får vi se vad de gör med mig. I dagsläget skulle jag hellre ha grisfötter än att ha så här ont varje dag...
(and guess what!!! Jag bloggar från blogg.se appen!!!! De har äntligen ryckt upp sig så nu kan jag blogga jäääämt..)

Firar

 
 
Hade Maggan på besök i eftermiddags, lurade i henne två glas vin och chokladmousse. Vi firade att det var måndag lixom, man måste fira det lilla här i livet!
 
En till bild från igår
 
Foto: Natalie Olsson  
 
Kom nu ketchup så går vi ♥
 
 
 
 

Höstdagar

 
 
Idag gav vi oss ut i det stundtals fina men kalla vädret.
 
Magdalenas fina lillasyster Natalie hade med sig sin kamera så det blev många fina höstbilder. Superduktig är hon!
 
Mysig dag!!
 
Alla bilder är tagna av Natalie Olsson
 
http://olssonnatalie.blogg.se/
 
 
 
 
 
Det kom en regnskur och vi fick ta skydd i en tunnel men vi var lika glada för det :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Lördag

Min lördag har bestått av kattmys, jobb med kaffe och konjak fika och nu avrundar vi kvällen med middag och massa tända ljus

Mitt liv som pendlare

 
 
Antar att de flesta smygstartat helgen. Jag tar inte helg förrän imorn när jag är hemma runt en halv sex, MEN det är skönt med fredag ändå! Jens är inte hemma, han är hos en kompis och gräver...Han ringde helt överlyckligt förut och sa att han körde grävmaskiiiiiiin!!!
 
Själv har jag städat sen jag kom hem och sitter nu och slöar i soffan, funderar på att fixa lite kaffe men det är så tråkigt att dricka kaffe själv tycker jag.
 
Veckan har gått ganska fort. Har varit extra supertrött denna vecka, antagligen för att man inte känt sig så pigg och idag känns det som om jag inte vaknat alls :(
 
Igår åt jag en sjukt god lunch med mitt allra bästa lunchsällskap Tina, vi skulle behöva en miljon luncher för att hinna med och prata om allt vi borde prata om. Sen tar ju det lite tid att fota maten och allt runt omkring för att instagramma och facebooka samtidigt som man äter och pratar... Höll för övrigt på att bli överkörd av en cyklist häromdagen som i full fart cyklade fram samtidigt som hon fotade solnedgången haha.. Alltså hur har man blivit? Varenda människa går runt och fotar allt som rör sig och inte rör sig med för den delen, ett löv på marken måste instagrammas eller en vattenpöl. Jag är likadan...Vad mycket tid det tar! Vad gjorde man innan?
 
På tåget hem häromdagen blev jag uppraggad av ett fyllo. Jag försökte in i det längsta låtsas att jag inte hörde honom (tryckte in mp3-lurarna i öronen utan musik och med näsan långt ner i min tidning) "Öööh du, du du ÖÖÖÖHH DUUUU TJEEEEJEN" hörde jag men låtsades att jag inte hörde honom för "musiken". Tills han bokstavligt talat kastade sig framför mig där jag satt och viftade med armarna och jag fick hans öliga andedräkt i ansiktet... Missförstå mig inte, jag gillar att prata med folk och jag tar mig alltid tid att prata med någon som behöver prata även om jag inte känner personen. MEN när man jobbat en hel dag och bara pratat med folk då önskar man inget annat än att få komma hem, att bara få sitta på tåget och slöa, då vill man helst vara tyst och inte få en ölig andedräkt i facet.
 
Han ville veta allt...hur gammal jag var, vad jag jobbade med, vad jag tyckte om honom...Han tyckte att jag var så "sscchnygg" och det var ju snällt sagt...Sen höjde han sin röst ännu mer och ville att alla i vagnen skulle titta på mig "Faaan har ni sett henne här!!! Faaaan kolla in henne här, hon som sitter häääääär!!" och pekade på mig som en galning. Och jag ville bara sjunka igenom marken...fick några medlidsamma blickar när folk klev av. Han ville att vi skulle ses någon mer gång och när vi kom fram till Tranås skulle vi gå och ta en öl. Fast vi skulle inte tala om det för hans tjej, som inte gillade att han drack (no shit lixom..) Jag tackade nej... Jag blev äntligen av med honom när han skulle gå och se om det var någon på tåget som kunde sälja öl till honom...
 
Jag undrar om han hittade någon öl bland trötta tisdagspendlare..jag smet av fort som fan när vi kom fram och kastade mig in i bilen och sa "Kööööör innan han kommer!!" och stackars Jens förstod ingenting
 
Jag funderar på att släppa en bok... "Mitt liv som pendlare" eller "En pendlares bekännelser" skulle den heta..
 
Nää men förlåt det här blev ju ett jättelångt inlägg om typ ingenting.
 
Faaan vad trött jag är...Zzzzzzzzz
 
 
 
 
 

Goddiebags!

 
 
 
Visade ju tidigare en nyhet från STORM och nu får man en fin Goodiebag om man köper en valfri stormklocka.
 
Ge hemsidan ett besök för att spana in alla läckerbitar!!
 
http://www.stormwatches.com/watches
 
 
 
 

Soooooligt :)

Whitney Port

 
Gillar min skjorta

STORM

 
 
Läckra nyheter från STORM London
 

Alexi med Swarovskikristaller på glaset!

Alexi kommer i tre utförande; silver länk med svart eller vit/ice tavla 1399:- & länk i double och vit tavla 1699:-,  länk och boett i stål.

 

Superfina va??

 

 
 
 

Clinique Superpowder

 
 
Masade mig iväg en kort sväng på stan. Mitt puder var slut annars hade jag inte en tanke på att lämna soffan alls idag. Drog en keps över halva ansiktet, osminkad, blek och sjuk så jag var nog ingen vacker syn direkt.
 
Mitt favoritpuder of all time är detta från Clinique. Detta byter jag aldrig ut utan det finns alltid i min sminkväska. "Superpowder double face powder 02 matte beige"
 
Fick även en hudkräm till ansiktet med på köpet. Har provat ett flertal av Cliniques hudkrämer och alla har varit underbara, just denna har jag inte provat så det ska bli spännande.
 
 
Sitter just nu med den helt fantastiska inpackningen från Macadamia natural oil i håret och har målat mina naglar med lila glitter. Man känner sig alltid lite gladare och piggare med lite glitter på naglarna eller hur? :)
 
 
 
 
 
 
 

Måndag

Det får nog bli soffhäng idag och kurera sig. Men det som gör denna gråa trista dag till världensbästa är att Madde och Pontus lilla tjej ÄNTLIGEN har kommit till världen. Stort Grattis!! Längtar efter er!!!