elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Ilandsproblem



Dagen bjöd faktiskt på lite sol, det tog jag tacksamt emot. Min bleka kropp suger åt sig solstrålarna som en svamp.

Igår var det kalas för min kära farbror, alltid så himlans trevligt att träffa släkten.

Idag bjöd min vän John på kaffe och jag hade med mig kladdkaka. Alltid lika trevligt att sitta och tjata i några timmar.

Annars så funderar jag rätt ofta på det här med bloggen. Det har lixom mist sin charm det här med att blogga. Det kanske är en svacka. Jag tycker att det mesta just nu känns lite allmänt tungt och jobbigt. Det är väl alla Ilandsproblem som tynger.

Sååå blogga eller inte blogga...DET är frågan




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

BLOGGA!!!!!! Är du ledig i morn?? Promenix?? puss

2 Sina
skriven :

Blogga.

3 Jessi
skriven :

Eller så bloggar man precis bara när man känner för. Jag har släppt stressen, och låter bloggen vila i veckor ibland. Skulle det vara nåt man tjänade på hade det varit annorlunda, men sålänge den mest fungerar som uppdaterare för släkt och vänner långt borta får de ha tålamod :)

4 Elin
skriven :

Sluta det kan jag visst inte. Det har blivit en (o)vana det här med att blogga men ibland har man känt sig "tvingad" att spotta ur sig inlägg och då blir det tråkigt.



Så vi kör ett tag till om ni står ut med mig och mina meningslösa utlägg :)