elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Tönt


Jag tog mig en joggingtur förut

Jag önskar jag kunde säga att det var skönt...Har skrivit om mina problem med mina fötter förut och det gör ONT. Men det gör ont även om jag håller mig stilla så jag känner lite skitsamma och biter ihop. Jag är bra på att bita ihop, lite för bra kanske.

Men annars var det faktiskt skönt. Det finns ingen bättre träning än löpning, du tränar hela kroppen samtidigt! Sen la jag till lite benböj på det, sjukt jobbigt så jag fick nästan krypa hem.

Dagens minus var alla flugor som fastnade i läppglanset, jäkligt äckligt och synd om de små liven såklart. Varför man har läppglans på sig när man är ute och joggar? Jaaa det kan man faan undra...

Posade lite i vanlig ordning innan...tönt.






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessi
skriven :

Hahaha! Flugor i läppglanset :D Kan tänka mej hur det känns. Ska imorn börja i en löpskola som en tjej håller här i stan helt gratis. Ett gäng glada slappisar som ska lära sej gilla att springa. Får se hur det går :)