elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Torsdag

Dagen har varit rätt lugn.

Jag är här fast mina tankar är någon annanstans. Känner mig lite frånvarande.

Tog en promenad med Maggan som var hundvakt till en hund med rosa toffs. Jag gillar hundar, de får mig att slappna av.

Fick ett sådant fint mail som jag vill tacka för här också, det gällde mitt tidigare inlägg om att jag skäms för mina ilandsproblem. Det finns så många som kämpar lite hårdare än andra. L jag beundrar dig så fruktansvärt mycket!






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Madeleine
skriven :

Hundar gör en gott...djur i allmänhet:)

Tänkte komma in o säga hej till dig med min valp,men har dels inte vetat när du jobbar eller om jag ens vågar..haha..ååh..feg jag är..fast vi gått i samma klass :P

Hoppas du mår bra.

Kraaaam!!

2 Elin
skriven :

Jaaaa snälla gör det! Skulle bli superglad! Vore verkligen på tiden att ses efter alla år!



Vi får slå oss ihop med Maggan och ha en liten hunddejt!! :)



Kramar