elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Alla knarkar vi


Jag tror att de flesta har ett beroende, något som de behöver för att klara vardagens små bekymmer och sorger.

Jag tror att det bor en liten knarkare i oss alla, det är bara drogerna som varrierar...

Mitt knark består av shopping och choklad. Kan inte låta något utav det. Oftast får mina två beroenden mig att må bra men inte alltid...Ibland ångrar jag mig och känner att "det här var ju jävligt onödigt" men det är snart glömt och så går det någon dag sen ger jag mig ut på jakt efter nästa "kick"...

Min knarkgömma är min garderob som fullkomligt svämmar över av "droger" och konstigt nog tycker jag att jag alltid behöver mer. "Bara den här också, det här är sista köpet på en lång tid framöver. Jag looovar"

Jaja dit jag vill komma är att jag köpte mig en ny tröja idag.

En suuuuperfin men vingar!! Det här är sista köpet för den här månaden jag loooovar ;)








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: