elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

En folkskygg dag


Idag innan jobbet gick jag och strök längst med väggarna upp mot stan och tog bakvägarna för att inte träffa på någon. Idag var en sån där folkskygg dag, en sån där fuldag när man egentligen vill stanna hemma under täcket... Det är nog ingen som tror att jag skulle vara speciellt folkskygg, jag är ju jordens mest sociala människa med ett otroligt socialt jobb. MEN ibland smyger det sig på...Då ilar jag omvägar och drar på mig en keps för att minska risken att synas.

Smög mig in på Åhlens och köpte mig ett fint fat som jag spanat ett tag på, ett vitt fat med lejontassar. Hur fint som helst! Sen dök jag på fina Tina med sin lille pojk och hon följde mig bakgatan till jobbet :) haha.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Skönt att det är någon mer som är som mig ;) Men hur du kan ha en ful dag är för mig ett mysterium!! Saknar dig hjärtat <3 Jättefint fat!! pusss

Svar: Hahaha ja usch... Right back at ya!!! Pussar <3
Elin Johansson