elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Här ligger jag och skräpar


Efter jag jobbar klart idag så kände jag inte riktigt för att gå hem...kanske för att hela köksbänken är full av disk som måste tas hand om, så att jag tänkte att jag drar ut lite på tråkdisken och tar en sväng på stan istället.

Kom hem med en liten lykta med fjärilar på. Alltså det här med fjärilar är ju en thing jag har...Egentligen så tyckte jag väl inte att lyktan var så där superfin men det var den sista som fanns kvar och den såg så ensam ut... Så den fick följa med mig hem så den slapp stå där ensam på hyllan. (Mina moderskänslor för ensamma ting svämmade lixom över)



Sen köpte jag en lila ljuslykta och ett lila ljus och för att göra det hela lite finare så köpte jag någon lila slags glitterdekoration. Man ska ha mycket lila hemma har jag hört...det blir man lugn och harmonisk av. Härligt! Glitter ska man också ha tycker jag...glitter blir man glad av!!





Nej...nu ska jag ta hand om disken, trodde att om jag väntade tillräckligt länge att den kanske kunde ha diskat sig själv...Måste bara ta mig upp från golvet, ligger för tillfället på rygg på vardagsrumsmattan och känner att jag borde göra massa viktigare saker än att ligga här och skräpa. Borde fixa mig lite kaffe... Ja!! Innan disken ska jag dricka kaffe. Så får det bli!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: