elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Husköp och bebis



Haft fullt upp i helgen!

Hängde med Petra och Cissi lördag-söndag. Petra och hennes kille har köpt ett jättefint hus som vi varit så nyfikna på! Vi fick mat och efterrätt och sen satt vi uppe och pratade enda till kl. 01.00 på natten!!! DET är sent för att vara oss nu för tiden ska ni veta...

Vi satt och glodde på massa gamla kort och mindes tillbaka allt tokigt vi gjort och det vi inte mindes påminde vi varandra om haha...

Men nu är det andra tider, nu blir man trött efter ett glas vin och det var väldigt längesen vi var ute och svirade en hel natt och kröp runt på golvet "För att allt snurrade så förbannat"...

Nu är vi förlovade, gifta och har köpt hus och det allra största är att till våren så blir Cissi mamma <3

Tiderna förändras och i vårat fall till det bättre! Sen så tror jag nog att vi får ta en sån där "krypa-omkring-på-golvet-kväll" så småningom ändå, för vi ska inte sticka under stolen med att vi alltid hade sjukt kul!











Och så får ni en bild från back in the days...(Notera mina "näthandskar" de hade jag alltid förr vid utgång,det tyckte jag var såååå scnyggt!!!)




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: