elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Måndag

 
 
Dagen började med en trevlig fika med min fina vän Erica. Massa prat och varm choklad! Man kan ju inte starta en grå måndag på ett bättre sätt!
 
Vi har ju jobbat ihop jag och Erica, nattklubbsmiljöer är oftast väldigt stökiga och stressiga och man var efter en hård kväll oftast helt slut. En nyårsafton jobbade vi, jag bakom Black Jack bordet och Erica i baren. Det var packat med folk och båda var helt slut när stället äntligen stängde så vi spydde båda två av utmattning haha...usch.. vi kom fram till att vi INTE längtar tillbaka. MEN vi hade oftast väldigt kul så det var inte bara kaos och spyor som tur var.
 
 
 
Annars så har helgen gått väldigt fort och det har varit superskönt att ha varit lite ledig! I fredags var jag och fick mitt skabbiga hår fixat på Hår & Sånt så jag känner mig som en ny människa :) Supernöjd!! Och i lördags så hade vi ju Maggan på middag här hemma, mycket trevligt! Jag önskar att det kunde vara Halloween lite oftare, tycker att man borde få klä ut sig varje dag. Undrar om jag kanske skulle ha på mig mina djävulshorn på jobbet imorn...
 
Jens var läskigt snygg som vanligt ;)
 
 
Och Maggan är ju skrämmande het hon med :)
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: