elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Mirakelkräm

Dagen har gått så sjukt fort att jag knappt hann blinka innan den var slut. Började dagen med en storstädning och sen fick jag middag hos mamma och pappa. Mamma har hjälp mig att sy in massa byxor, jag bara äter och äter och ändå tappar jag byxorna haha..Sen var jag hos Maggan och myste. Jag tryckte i henne min (om jag får säga det själv) galet goda kladdkaka (ödmjuk i know..). Vi hade tusen saker att prata om :) När jag kom hem så beställde jag en mirakelkräm! Kommer berätta mer när jag får hem den...Njöt av en osminkad dag idag...så skönt ibland! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Tack för i dag hjärtat!
Lika vacker med som utan smink du vet vaad jag har sagt Perfektion! ;)
Kladdkakan var suuupergod!!!

Love you <3

Svar: Tack detsamma fina <3 och perfektion kan du va själv :) Love u 2 Puss
Elin Johansson