elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Tisdag

Det blev en stressig morgon... Jag blir så trött på mig själv... Jag har så länge jag kan minnas alltid kvällen innan lagt fram kläder jag ska ha på mig dagen efter. Jag gör så för att annars så står jag i min fullpackade garderob på morgonen och får panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig.
 
Men ibland så händer det att kläderna jag förberett inte känns bra, då drabbas jag av lite lätt panik och inget känns bra. Då får jag gå runt en hel dag och känna mig obekväm och det H.A.T.A.R jag. Idag var en sån dag... Det slutar med att jag i sista stund får kasta av mig jacka och tröjan och byta, först då kan jag andas ut.
 
Jens står och tittar på mig som om jag är från en annan planet medans jag hysteriskt pratar med gäll röst "Du förstår inte hur det kääääänns!!!!"Skit töntigt och ett sådant lyxproblem att jag skäms...MEN jag vet att jag inte är ensam, jag känner ett antal tjejer som är likadana :)
 
 
Mina Rock & Republic jeans kändes iaf bra idag.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Jaa det där känner man igen uch!! Jag ska försöka smyga mig ut och köpa det där jäkla pudret men väntar tills det mörknar ;) haha
Hoppas du har en bra dag!!! pussss

2 Jessi
skriven :

I hear you!! Jag är såååå likadan :D Kan bli galen om jag har klätt mig i byxor som skaver på höftknölarna. Dagen kan vara förstörd och humöret i botten. Numera är det dock ganska kul att prova ut kläder även om jag inte riktigt lärt mig hur jag ska klä min "nya kropp" ;)

Svar: Ja det är bland det värsta jag vet!! Och när man har fått på sig en tröja som sticks åååhh då blir man så sne!!! Förstår att du tycker det är extra kul nu :)!! Känns allt bra? Kram
Elin Johansson