elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Rumpimplantat tack!!

Jag har alltid haft jeansproblem.
 
 
Jag har ganska stora vader för att ha så spinkiga ben. Så det hela brukar resultera i att jag tar en storlek som sitter bekvämt och det vet alla tjejer att man INTE kan göra för att de töjer sig så in i h*lvete...Så det har resulterat i att jag har mängder av byxor som är för stora.
 
 
Så vad göra? Jo jag klämde ner mig i ett par 24:or, fick dra dem millimeter för millimeter över vaderna, åla mig ner i dom så låren kom på plats, mosa ner stjärten i och sen hålla in magen så jag knappt kunde andas...Perfekt!!! Vem behöver andas lixom? Gick som en stelopererad för kunde knappt böja knäna heller. För att inte tala om skavsåren på de arma stackars höftbenen.
 
 
Sen hade vi nästa problem...att ta kort på sig själv i dom (varför gör jag det egentligen??)...då var det inge kul längre...mina ben såg ut att vara 20 cm långa så jag ropade frustrerat på Jens som sa att det "bara ser ut så för att du tar kortet uppifrån" andades ut lite tills han sa: "fast du är ju inte så lång heller" haha tack älskling..
 
 
Fick honom att ta ett kort på mig och då såg benen längre ut men rumpan lixom försvann...suck...
Jaja det är så det är...jag borde satsa på långkjol eller kanske helt enkelt ett rumpimplantat.
 
 
Första bilden tog jag själv: 20cm-korta-ben-varianten. Och andra bilden tog Jens: långben-med-platt-röv
 
*Suck...välj din favorit lixom*
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: