elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Trostips

 
 
Underkläder är kul och sköna underkläder är fantastiskt kul!
 
Jag har de senaste åren nästan enbart använt mig av märket Hanky Panky, de trosorna är så förbaskat sköna att det känns som man inte bär några alls för att inte tala om vilken underbar kvalité de har. MEN den lilla nackdelen med Hanky Panky är att de är lite dyra.
 
Men så ramlade jag in på HM igår och gick och kikade lite och fann dessa! Inga sömmar, supermjuka och kanske det bästa med det hela så är de LEOPARDMÖNSTRADE!!!
 
Två par för 79 :-
 
 
 
Annars så trappas tempot upp inför julen, den absolut roligaste tiden att jobba i butik. Roligt men hektiskt och att vi sedan är under ombyggnad i butiken i Linköping gör det hela liiiite mer hektiskt än vanligt haha. Men vi kan stolt säga att vi inte haft stängt en minut pga. det och att butiken verkligen fått sig ett stort lyxigt ansiktslyft :)
 
Igår mitt under stöket och pågående julskyltning dök Sofie upp med en stor latté med kanel och grädde. Blev så glad!! Sånt där vämer verkligen mitt hjärta, en oväntad gullig gest från en fin vän, sånt gör mig rörd!
 
Turligt nog hade jag en påse mosade pepparkakor i väskan som jag kunde bjuda på :).
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: