elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

"Walk in closet" och tandvärk



Alltså det här med bloggningen hinns inte med riktigt så det blir lite som det blir helt enkelt...Förlåt, jag är usel!

Blev väckt jätte tidigt imorse av stackars Jens som har en fruktansvärd tandvärk :( Så petade i honom två piller,man ska aldrig käka någons annans piller som den fått utskrivet men detta var ett nödfall!! Och har jag överlevt allt mitt pillerknaprande så borde ju Jensan göra det, vilket han också turligt nog har gjort och tillfälligt smärtfri och lite fnissig blev han också.. Mitt älskade hjärta! Fy för att ha så ont :(

Annars så har helgen bara försvunnit, spenderat ganska många timmar på att rensa och göra iordning min garderob. Fyndade en byrå på loppis för 70 :- så nu är det liiiite mer strukturerat i min lilla walk in closet (läs: walk in "med lite lätt kutad rygg" closet)




















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: