elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Frugan blir fru!


Jag har blivit av med min lilla fruga!!
Maggan ska gifta sig med sin kille som gått ner på knä och friat!! :)

Hon kommer med lätthet bli en av de vackraste brudarna som någonsin skådats <3 Har redan fått mig en tjuvkik på den eventuella klänningen och säger bara WOW!!

Grattis vännen min!!!




Själv så får jag leva i synd några år till haha :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Naaaww tack snuttan!! Önskar så att du hade varit med mig den dagen. Men vi får fira på något sätt när jag kommer hem. Tack för detta fina inlägg. Jag älskar dig <3

Svar: Ja det hade varit väldigt kul att få vara med på den stora dagen!! Det händer ju bara en gång i livet lixom!! Men ni får ta maaaassa kort helt enkelt :) Love u 2!!
Elin Johansson