elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Min julklapp

Idag kom min efterlängtade julklapp som jag beställt ( och JA man får köpa sina egna julklappar)För ett tag sen så fick jag några små prover från (för mig det okända märket) Mario Badescu. Gav dom ett försök och insåg väldigt snart att det var riiiiktigt bra grejer. Har i vanlig ordning googlat också och det är nästan bara lovord om märket från folk som provat.Känslan efter att ha använt produkterna är nästan obeskrivligt skön och huden i ansiktet känns silkeslen och klar med en jättefin lyster.Flaskorna kanske inte ser så lyxiga ut men det gör absolut ingenting när innehållet känns superduperlyxigt!!!! Och det lyxigaste och bästa av allt är att de inte är testade på djur!!Jag får skriva en utförligare utvärdering om ett tag, skriver från mobilen så det är lite meckigt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: