elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

69 sexigaste i Sverige

Fick helt enkelt äran att vara en av de 69 sexigaste i Sverige (iaf på denna lista) www.sveriges69sexigaste.com Det är väl inte dåligt va? Tant Elin lixom.. Det var någon vänlig själ som nominerade mig och sen valdes dessa 69 ut av en jury.Klart det är smickrande!! Har dock aldrig sett mig själv som sexig, lite småsöt kanske men inte sexig. Men jag tackar och tar emot!Vet att jag fått några röster iaf :) Några av mina vänner har röstat och så Jens så klart. Då blir jag rörd, vilka fina vänner man har! Behövde inte ens tvinga dom :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Eve
skriven :

Det tråkiga är ju att alla tjejer var änna riktiga "trash". Inget vackert med någon där. Synd att ens säga sexigt heller, påklistrade sug-plut och påskakärrings make-up, uppblåsta lökar som ligger som airbags under hakorna, löshår som ser ut att komma från en afghansk miffopudel, skokräm som misstagits för brunkräm osv osv.
Fick mig ett gott skratt iaf.


Svar: Det är ju tur att smaken är som baken. Vissa gillar påskakärrings smink, andra gillar det inte. Vissa gillar stora lökar, vissa gillar små. Och jag tror att de skiter fullständigt i om du skrattar åt dom eller inte :) Skönt att alla gillar olika tycker jag
Elin Johansson