elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Fredag


Idag har jag fikat med dessa två sötnosar och deras mammor! Supermysigt! Nu för tiden letar vi inte upp det hippaste fiket utan går till det fik där det är lättast att amma haha, tiderna förändras <3





Körde en riktig old school fika idag. Hallonsoda och delicatoboll. Delicaton fick jag äta med sked. Kan bara äta saker som kan skedas in haha.. En ofrivillig bantningskur detta...




Annars så ser mitt ansiktsuttryck ut som nedan. Kan inte le för då gör det ont i stygnen och jag blir livrädd för att de ska gå upp. Skratta får jag göra med halv öppen mun och jag låter helt efterbliven..

Igår fick jag dessutom höra att jag hade en "fruktansvärt dryg attityd". (Nu var det personen själv i fråga som hade grova attitydsproblem) Han kanske bara missuppfattade mig när jag står och har halva munnen tejpad och inte kan prata ordentligt haha.. Men eftersom jag är så fruktansvärt svår att provocera så fick han nog inte den reaktionen han tänkt sig... Folk alltså...ibland blir man bara så trött på mänskligheten.

Men vissa mår bättre av att be folk dra åt helvete, jag mår bäst av att behålla lugnet :)






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: