elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hejdå bloggen

Förlåt att jag är jobbig nu men får jag be er om en liten tjänst att följa med mig till min nya blogg?Detta var bara en liten samlingsplats för en stund...Jag blev tillfrågad för ett tag sen om att börja blogga för grymma Baws.se och jag tackade så klart JA.Min nya blogg hittar ni numera alltså på: http://www.baws.se/elin (Vill även tacka bästa S som alltid rycker in när jag får tekniktrubbel, utan honom hade jag fått ett nervöst sammanbrott för längesen :) Tack för att du är så pedagogisk och hjälpsam!!)Ska bli fantastiskt skönt att kunna styra över sin blogg igen, att kunna se statistik och med ett enklare kommentarsystem!! Äntligen!Såå häng på mina vänner! Mot nya kuligheter!! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: