elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Jag och min mustasch


Var hos Maggan och hälsade på en sväng förut. Stackarn hade ont :(

Nu kan vi iaf garva lite åt det (synen av den frysta köttfärsen mot hennes brutna revben är rätt komisk i sig..) Eller garva och garva.. Hon kan inte skratta för då får hon ju ont och jag kan ju inte ens le för stygnen, så vi frustar mest fram små ljud. Hahaha..det är inte mycket med oss.. Hennes söta lilla mamma var där och tar hand om henne lite.

Imorn ryker iaf stygnen. Ska bli skönt att bli av med dom så det slipper strama så mycket. Alla frågar om jag inte är orolig för hur det ser ut.. Klart man hoppas det blir fint! Men ett ärr mer eller mindre på min kropp känns som att det kvittar, har så många redan ändå.

BTW har jag alltid tyckt att det är lite sexigt med ärr i just ansiktet, iaf på andra.. Ärr gör folk lite orginella. Jens har några stycken i facet :) Ärr är livets tattueringar, det ska synas att man levt lite haha..

Ska bli skönt att slippa all tejp också. Jens säger att det ser ut som att jag har mustasch.. När jag sitter lite i profil i dunklet säger han att det ser ut som en hitlermustasch hahaha...tack för den lixom.

Bjuder på en osminkad bild med mustasch och allt..





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Jag skrattar inombords hahaha asså dör lite..<3

Svar: Hahahaha <3
Elin Johansson