elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lördag


Min arbetsvecka är slut.

Startade dagen med min traditionella lördagsfrukost. En Mocha Latte med grädde som jag nöjt sörplade i mig. Mmmmm....





Dagen i Linköping har varit lite rörig. Men som tur var ryckte våran fantastiska datakille in och räddade dagen. När tekniken strular en lördag blir man gaaaaanska svettig så att säga. Blev inte lättare då jag var tvungen att förklara allt på engelska också..haha. Önskar nästan att någon hade spelat in spektaklet.

Så nu tar jag helg. Har varit en lång vecka och har varit så trött. Att inte ha kunnat äta ordentligt på flera dagar har ju inte gjort saken bättre heller.

Over and out för idag.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: