elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

26/12


Hoppas ni hade en mysig julafton igår. Det hade jag! Träffat lite släkt och ätit mat och druckit (med otroliga grimarser) lite snaps

Jag skulle haft på mig mina svarta kostymbyxor med de hade tydligen hängt i garderoben och krymt (?) men det brukar ordna till sig efter jul. Jag är väl en av få som alltid går ner i vikt under julhelgen, är inte så förtjust i julmaten och heller inte i allt godis.

Vi har inte delat så mycket klappar då vi ska göra det när syrran med familj kommer upp i veckan men öppnade Jens igår, en pyamas! Hur mysig som helst!

Nej nu är det snart dax att dra iväg på först middag och sen vidare för julgröt...mmm julgröt (kan bli mc donalds på hemvägen)

Bästa julklappen i år är väl ändå att Magda och jag blir grannar igen :) hon borde vara på ingång i stan snart! Ska bli så kul att ha någon att vända upp o ner på stan med!

Puss på er sötnosar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: