elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Frugan



Det blev en Elin & Maggan dag idag. Vi har hängt hela dagen men ändå räcker inte tiden till! Ska bli så skönt när hon bor här bredvid så kan ses när vi vill!!

Vi har mest bara pratat och pratat och pratat lite till, sen har vi självklart i vanlig ordning provat varandras kläder och ätit kladdkaka. Vi har så sjukt mycket att se fram emot!!!

Jag älskar måndagar som dessa och jag älskar min fina fru!!! <3

Annars så sov jag riktigt riktigt dåligt i natt så jag är helt slut som lite topping så har jag en hemsk huvudvärk också. MEN det som inte dödar det härdar har jag hört...








Maggans katt ville också vara med på bilden. Jag är lite lite rädd för honom, han började med att sätta klorna i mig...Maggan säger att han vill pussas men jag tror att han bara väntar på ett tillfälle att bita mig i näsan...Men söt är han kissen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Tack själv min prinsessa! Du är väldens bästa..Tur vi har varandra! Älskar dej puss <3

2 tina
skriven :

Älska katten! hehehe!! Så söt som ska vara med :)



Och fina är ni bägge två!