elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Go morron


Go morron era söndagsmysare.

Jag ska dra mig mot tåget om en stund men det ser inte ljust ut, snö snö snö. Tågen gillar inte snö.

Har drömt jätte konstigt i natt. Att jag fick hjärtproblem så jag var tvungen att opereras, då såg de att jag hade två hjärtan och det ena hade slutat att fungera. Det ofungerade hjärtat var alldeles grått men de lyckades få liv i det. Sen gick jag och visade mitt ärr för alla och berättade att jag hade två hjärtan. (?)

Jaja på med kläderna och ut i snön... Varför använder inte folk paraply när det snöar? Det är ju himla effektivt faktiskt men alla tittar på en som om man är dum i huvudet. Är det inte (ett riktigt ilandsproblem) skit när man gjort sig i ordning för att sedan se ut som en dränkt snökatt när man gått några meter? Nej jag tar med mig mitt paraply, jag har ju aldrig riktigt brytt mig om folk som tycker att jag är dum i huvudet :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: