elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

GOTT NYTT ÅR


Hej hörrni!

Min systerson är den sötaste som finns. Sån smart liten kille och kan redan prata massor. Moster Elin är lite svårt att säga. "Mimmi Ella" blir det och mitt hjärta smälter. Idag har vi dansat, små grodorna går på repeat. Grannarna tror väl att vi har tappat det helt när vi skuttar runt och koackackackar i vardagsrummet.

När han får syn på Jens (Jins) så pekar han med sitt lilla finger och upprepar "mååånen mååånen" Jag förstår honom...Jens borde ringa hem till månen lite oftare (E.T phone hoooome hahaha)

Jag matchar för övrigt min klocka med mina naglar!





Jaja mina vänner jag antar att detta blir sista inlägget för i år. Om jag har några nyårs löften? Näää jag kör på ändå, kanske att jag ska sluta köpa så mycket smink och köpa inredning istället! :)

Så GOTT NYTT mina vänner!!



Bilden har Tony tagit och jag kommer antagligen få skäll för att jag pillat på den själv. Han kommer säga att jag är kass (fast jag vet att han gillar mig ändå)





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: