elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Kalas..


Go morron!

Jag har varit vaken ett bra tag. Solen skiner och för er som har missat det så är det söndag... Jag ska jobba i eftermiddag så borde röra min slöa kropp mot duchen. MEN jag orkar visst inte göra det ännu

Gårdagen bestod av jobb och direkt när jag kom hem med tåget var det iväg på 40-års fest. Mycket trevligt och mycket god mat.

Var en hel del små barn med i alla möjliga åldrar. Varför är barn alltid ledsna? De lipar och lipar sen är de glada igen och sen lipar de tre sekunder senare. De borde ju vara glada när det är kalas...de får ju leka med massa kuliga leksaker, de får äta tårta och alla säger hela tiden hur söta de är. Det är väl inget att lipa för?

Är det inte konstigt? Men vad vet jag om barn...Söta är de iallafall. Men vi nöjer oss mer än väl med att leka med andras ungar så man kan lämna tillbaka dom när de blir ledsna och hysteriska.

Innan jag åkte hem från jobbet igår gluffade jag i mig jordens godaste bakelse. Jag hann inte ens ta en bild på den för den var så god att jag var tvungen att slänga i mig halva först. Åt den direkt ur kartongen...

Jag älskar sötsaker.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: