elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

MAVALA Glitterlack


Ett par snygga naglar kommer man långt med. Jag tittar väldigt mycket på folks händer och älskar välvårdarde naglar.

Jag har i perioder fixat mina naglar på olika salonger och lagt ner ganska stora summor på det, men senaste tiden så fixar jag dom själv. Jag har fastnat hårt för glitternaglar.

Jag hade inne en kund i butiken häromdagen som jag visade en klocka. Det var en klocka av märket Michael Kors och den är i roséfärg. Hon kommenterade mina naglar och att de passade så sjukt bra till klockan... Hon kom in dagen efter och köpte den och sa att nästa gång hon fixade sina naglarna så skulle hon ha roséfärgade så de matchade klockan!




Jag älskar folk som matchar sina naglar med sin klocka!! :)

Så om jag ska tipsa om bra glitterlack så blir det MAVALAS. Sitter som berget (lacket satt en vecka) och har kommit i några nya glitternyanser.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Men gud va läckert! Vem behöver fixa naglarna på salong när man kan göra så där fint hemma! Miss miss miss you!

2 Anonym
skriven :

Jaa inte så fina som fixade :) Men de får duga!



Miss u 2 Puss