elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Moroccan Argan Oil



När jag kom till jobbet idag så låg det en julklapp till mig. Den var från Sofie och jag blev så glad och tårögd . Så gulligt av henne! Det var en hårolja jag ville ha! Tack snälla lilla söta Soffan!!





Har hört så mycket gott om den här oljan så ska bli spännande att prova!

Sen kom Jossan och hälsade på! Hon var shoppingsugen! Där har ni min överman (överkvinna) när det gäller shopping haha. Var så himlans kul att ses, det var alldeles för längesen! Fin är hon också, fin som få! Hon köpte sig även en ny klocka när hon hälsade på :) Den satt helt perfekt på henne!!







Bloggen ser helt knasig ut och jag ser typ inte vad jag skriver för texten hamnar längst åt sidan. Är det någon mer som har problem med blogg.se?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Hej gumman!

Du måste byta webbläsare till mozilla firefox. Internet explorer funkar inte längre i hop med blogg.se



Jag hade oxå så och mailade dom om problemet.

Bara googla firefox och ladda hem det o instalera. Tror du klarar det :P heheehe puss hjärtat <3

2 Elin
skriven :

Riktigt snygg klocka :)

3 Elin
skriven :



Fixade firefox så nu funkar det igen :) (tog Jens till hjälp haha) Puss



Jaaa Elin visst är den :) (Hon köpte även två Gant till som ska vara julklappar till familjemedlemmar :)!)Kram

4 Josefin
skriven :

Underbart att få ses Kram! <3