elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Perfektaste pojkvännen


Som jag längtat efter söndag. Söndagar är mina lördagar...

Vi sitter med varsitt täcke i soffan, dricker kaffe och kollar på En idiot på resa.



Jag fick med mig Jens på stan förut, eller stan är synd att säga vi var inne i en butik. Jens älskar väl inte att dra runt med mig på stan. Finns det någon pojkvän som gillar att gå på shoppingtur med sin flickvän?

Fast det som är bra med Jens är att han inte suckar, han ber mig inte skynda mig på och han klagar aldrig. Men jag ser att han lider lite, han vill hellre åka hem. Vissa butiker gillar han, de butiker med soffor då kan han sätta sig och spela sitt bollspel på sin telefon och då slipper jag få dåligt samvete för att han lider när jag "Bara ska prova lite" Sen tittar han snällt upp när jag ber honom titta och godkänna.

Perfektaste pojkvännen i hela världen.

Joo men jag köpte mig ju ett par jeans. I will show u later.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: