elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Trevlig kväll


God morgon! Eftersom det antagligen är rätt tradigt att läsa om mina sömnproblem så skippar vi det.

Skyndade hem från jobbet igår. Sofie och hennes kompis Maria var på Spa här i Tranås så vi gick ut och käkade ihop. Otroligt trevligt med sånna otroligt trevliga och gulliga tjejer! Fick visst inte några bilder slog det mig nu...det var ju trist när tjejerna var så fina och nyspaade.

Mycket skratt och prat och så lite vin på det och massa mat. Allt var toppen förutom servicen. Otrevlig personal, inget hej och välkommen, inget smakar maten bra? Ingen frågar om man kanske vill ha desert eller kaffe... Det kändes mest som att de ville att vi skulle gå när vi kom. Nej jag ger nog upp det här med att gå ut och käka i Tranås

Nästa gång sa vi att vi att vi packar ihop oss och åker på shoppingresa istället. DET tyckte jag var en grym idé :) (kanske för att det var min idé haha)




 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: