elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hanky Panky


Jag har inte klätt på mig idag och jag kom precis ur duschen. (slog mig nyss att jag inte ens borstat tänderna...usch)

Har bara gått hemma i min ensamhet och städat lite här och där. Myspys outfit hela dagen, kan ju vara skönt ibland.




Skulle plocka fram granen men hittade inte julgranssakerna...Så det kändes ju lite torrt att bara sätta upp granen, det är en rätt ful gran också. Undrar vart grejerna tagit vägen? Antagligen har jag lagt dem på något smart ställe. Jag brukar göra så, lägga grejer på smarta ställen. Så smarta att när jag väl ska ha nåt så hittar jag det inte, har fått det efter mamma hon är likadan. Funderade på att klä granen med saker jag har hemma, typ mina Hanky Pankys, har ju dem i massa glada färger. Ni tjejer, har ni inte ett par Hanky Pankys måste ni skaffa några. Bästa jag har haft och vilken kvalité sen! I love! Kan inte ha något annat.



Imorn så tar jag nya tag och kör jobb enda fram till dagen innan julafton. Måste fixa alla julklappar också! Har lovat mig själv att inte stressa upp mig i år. Det får bli som det blir helt enkelt.

Nu kom J äntligen hem från jobbet! Härligt! :)






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: