elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Mellandagsrea


Jag skulle ut på stan en sväng på lunchen. Jag skulle köpa tandtråd. Kom tillbaka med typ allt utom tandtråd.

Mellandagsrea alltså...jag ogillar att trängas med andra, jag hatar att köa och jag går bara runt och tänker på hur mycket bakterier folk yr runt med.

MEN jag gillar halva priset! Det innebär att man kan handla två saker till priset av en och då TJÄNAR man pengar! Eller hur?

Jag är inne i en underklädesperiod. Jag älskar fina underkläder. Likaså så älskar jag sjalar! Har gått och sneglat på en Burberry och en från Armani... Men tillsvidare får plånkan vila från sådana inköp...










Annars så var det en ganska sömnlös natt. Vilket resulterade i att jag var galet trött i morse. Kom på mig själv att jag nästan gick och blundade när jag var på väg till tåget. Ska nog rulla ihop mig och somna lite i soffan. Men först ska jag betala lite räkningar...suck...



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: