elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hatkärlek




Jag har nämnt det tidigare. Det här med att handla lokalt. Dvs. bor man i en liten stad så måste man se till att gynna det som redan finns här. Hittar jag något i en annan stad som jag vet finns hemma i lilla Tranås så väntar jag hellre och handlar det här istället.

Så när jag hittade ett par snygga jeans på JC i Linköping så väntade jag och köpte dom på JC i Tranås istället.

Jag har sneglat på dem ett tag. Maggan har sånna här jeans och då vill jag määä haaa. Så idag slog jag till

Jag ogillar att köpa jeans, jag har en form av hatkärlek till jeans. Eller jag tror att jag ogillar min rumpa. Den ser lixom lite ledsen ut... Jag har aldrig fått något klagomål på den men själv är jag inte större fan av den Jag vill att den ska se glad ut, lite uppkäftig.

Dessa jeansen hjälpte till faktiskt, jag gillar placeringen på fickorna. Jonas inne på JC sa att jag skulle ha ett par i strl. 24, jag har inte haft 24 på två år... Jag har inte vågat ta bort lapparna än då jag inte riktigt kan andas i dom än. Måste prova hemma lite först... Mina höftben är lite i vägen så det stretar lite men jeans töjer ju sig alltid så ska ge det ett litet tag. Om jag kan hålla andan så länge vill säga









Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessi
skriven :

Tjenixen! Har ett par gånger tidigare tittat in på din blogg, men inte kommenterat. Är fd försäljare på ett annat JC och har varit riktigt jeans-galen. Men efter barn nr 3 har jag strosat omkring i jeansleggings, TILLS jag igår hittade asbekväma high waist-jeans. Stortrivs och är supernöjd att vara "normal" igen :) Anyway tycker jag jeansen ser snygga ut på dej. Dock skulle jag gå emot Jonas och sätta på dej 25:or i midjan. När blixtlåset drar sådär vill det inte töja tillräckligt ens med tiden. Men förstås svårt att avgöra från en bild. Hälsningar från blivande fru Bergdahl...(du lär känna min sambo ;) )

2 Elin
skriven :



Hejsan :)



Jag tycker det är så grymt svårt med jeans och alltid lite ångestfyllt när man ska hitta ett par nya, man provar och svettas och provar och svettas. Man slutar aldrig att leta efter de perfekta jeansen...Vad var det för jeans du hittade? Tipsa mig tack!!



24:orna har släppt lite och jag kan andas :) provade ett par 25:or men de var för stora. Skulle finnas halvstorlekar på jeans det vore bra! Annars får jag väl helt enkelt såga av höftbenen haha.



Stort Grattis och Kram till blivande fru Bergdahl!!! Du får hälsa Andreas från mig