elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hej kompisar!



Jag lever i en helt ny värld kan man säga. Min nya telefon upptar typ all min tid, bara att svara i den är ett projekt!

MEN jag har tom. lyckats ladda ner en app alldeles själv! *Stolt*

Det är långt ifrån att jag fattar hur den funkar och titt som tätt hör folk i min omgivning: "OJ" "Vad gjorde jag nu?" "FAAAAAAAAAAN" "Men shit vad hände nu.." "Hjäääääääälp!!"... Men det tar sig, jag känner mig supermodern och häftig när jag sitter där och låtsas att jag fattar allt.

Jens håller på att fixa hemmagjord pizza och jag sitter och dricker ett glas vin, har inte druckit en droppe alkohol sen slutet på januari. Känner mig helt varm i kroppen och kommer antagligen somna gott sen.

Kan rekomendera det där vinet förresten: Indomita, finns både som rött och vitt och är supergott och det bästa av allt är att det är billigt ca. 52 kr flarran.



Efter jobbet idag sprang jag förbi JC, jag är typ på JC en gång i veckan... Jag väntar nämligen på att ett par nya Levis jeans ska komma in. De ska vara ljusa och slitna och det är ju vad jag har letat efter huuuur länge som helst. Jag måste ha dom annars så känns det som att jag dööör. MEN de hade inte kommit än och tur var väl det, hade inte haft råd att köpa dom just nu ändå (fast jag hade antagligen köpt dom ändå, men vi kan ju låtsas...)

Hittade ett par riktigt gamla jeans i garderoben, de här har jag verkligen slitit med hälsan. De är slitna av använding, slitningen är all natural så att säga. Jag älskar dom... De är lite blekta, de är lite trasiga, de har varit med om mycket, och helt sjukt mjuka, lite som mig faktiskt :)




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: