elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hejhejhej


Hejsan!

Försökte mig på att blogga i morse men tekniken har inte varit på min sida, varken med internet eller med mobilen.

Vad har hänt de senaste dagarna?

I måndags var Jossan här på besök. Var hur mysigt som helst, vi fikade och pratadepratadepratadepratade tills vi var helt torra i munnen. Sen var vi runt stan och jag satte upp affischer inför helgen.





Igår så höll jag på att ta livet av chefen i Linköping. Bjussa på Ballerina Kex och han är nötallergiker så det blev ilfart till akuten. Stackarn :( INGA mer Ballerina för honom!!

Annars så har det inte hänt så väldigt mycket. Köpt lite nya blommor idag som jag ska plantera. Jag älskar att gå runt i växthus, älskar lukten och bara gå och peta på alla fina växter...



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: