elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lumene Red Neutralizer

TIPS!!

Jag har använt den här concealer i flera år. Den täcker otroligt bra och har gröna pigment som gör att röda partier täcks över snabbt och enkelt. Täcker allt från finnar till brustna blodkärl, en riktig killer så att säga.

Innehåller arktisk linfröolja som skyddar, lugnar och förstärker känslig hud samt bidrar till att minska hudens rodnad.

Jag använder den på partier där jag vill täcka lite extra samt under och över ögonen. Jag applicerar efter jag lagt min foundation för att korrigera det foundationen inte tagit bort. Men en del föredrar att täcka först med concealer och det går ju självklart bra. Har man extra mycket rodnad så applicera först, sen foundation och sen ett extra lager concealer.

Applicera cremen med fingertopparna, värmen från fingrar gör att den smälter mjukt in i huden.

Jag har den alltid i väskan så kan man "dutta" på under dagen för att fräscha upp lite :)

Liten smidig burk med klick lock, håller hur länge som helst och kostar 119 :-

It's a winner!!!

www.lumene.com

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: