elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Möten och mjukglass



Vart tar min tid vägen?

Skulle behöva 48 timmar minst på mitt dygn.

I eftermiddags/kväll har jag suttit i möte (Det låter så satans viktigt med att "sitta i möte" haha fast det var iof viktigt)

Jag har btw köpt ett jättefint nytt linne...men jag har inte hunnit vara så Ego att jag tagit en bild på mig i linnet och lagt upp det för jag har varit busy med att SITTA I MÖTE :) hehe nu fick jag skriva det igen.

Tog mjukglasspremiären idag. Mjukglass och skräpmat, orkade inte laga mat för jag satt så länge i mööööööööte hahaha

Nää förlåt jag ska sluta, jag vet att jag är tråkig!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 natalie
skriven :

Tror jag såg dig oå gotteriet idag :)

2 Jessi
skriven :

Mmmm! GLASS!! Vi smiter iväg med A på barnfri helg till Stockholm imorn. Hade tänkt mig att våren skulle ha hittat dit söderut nu redan, så att vi kunde äta glass i nån park, alternativt dricka öl på terass ;) Men nej, det utlovas snöslask och blåst. Orättvist.

3 Elin
skriven :

Ja men Natalie då var det nog jag :) Såg inte dig dock Kramis!



Jaaa fyyy Jessi vilket tråkigt väder :( Inge kul alls! Hoppas ni får det mysigt ändå :) Kram på dig