elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Police


Manligt

Vi har fått in sjukt fina smycken från Police. Police vänder sig mestadels till killar i deras smyckeskollektion men själv så älskar jag kraftiga länkar även på tjejer. Tycker att det är coolt.

Ju fler armband på samma gång desto bättre. Jag är ett armbandsfreak!!





Nedan: Mitt gamla trogna armband som hängt med i flera år. Stål är mitt favorit material, hållbart och förlorar aldrig färg.




Efter jobbet mötte jag upp Maggan. Vi tog oss en sväng till Cheap Monday lagret som har utförsäljning nu några dagar. Grymt bra priser och mycket fint! Fick med mig ett svart enkelt linne, väldigt basic men ack så fint!!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Mina fina vackra tös! <3

2 Sina
skriven :

Smycken har jag ingen koll på, men snygg mobil, har också en sån... fast svart :)

3 Elin
skriven :

Detsamma min vän <3



Haha det är bra att du har koll på mobilen Sina, jag gillar min fast den är väldigt stor!! Eller så har jag små händer jag vet inte haha