elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Sista kvällen


Go kväll!!

Hoppas ni har en skön lördag! Jag ska ta och fixa till mig lite för att göra sista kvällen på Strandbaren, kvällen till ära har vi Bengt Dalqvist här igen.

Sammarbetet mellan oss på CLUB OXID och Strandbaren har upphört. Jag tänker inte kommentera det vidare. Lite trist, men ibland blir det som det blir. Vi skulle ha kört maj ut men så är alltså inte fallet.

Hur det blir med mig? Jo det ligger i planeringsstadiet, jag har iaf gjort mitt i den här stan på nöjesfronten :) Men jag har inte gjort mitt i andra städer, jag har alldeles för många bra idéer och för mycket fritid haha. Jag håller er uppdaterade.

Vad det gäller Tranås så har jag hört ett litet rykte om en nysatsning på ett annat ställe,går det igenom så kommer det bli grymt!!!!

På tal om heeeelt andra saker så måste jag erkänna att jag diggar jeansväst. Hur snyggt är det inte? Supersnyggt tycker jag!






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessi
skriven :

Javisst är det snyggt med jeans! Och i alla former och alla lägen. Och framför allt kombinerat med ett fint leende. :)Synd att projektet strandade, men kul om du har nya projekt på gång(?). Lycka till!

2 Sina
skriven :

Elin! Fixa i sthlm! Då kan jag också komma :D

3 Elin
skriven :

Jaa jag skulle nog inte kunna leva utan jeans haha Tack snälla du, jaa lite trist är det allt när man lagt ner mycket tid och energi men det är bara att se framåt och förhoppningsvis massa nya kuliga projekt! Kram på dig



Sina jaaa det vore väldigt kul, vem vet det kanske går att lösa :)