elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

"Tranås forever"


Snart dax att gå till jobbet

Vi har levt på väldigt få tv-kanaler det senaste året 1,2,4 och 6:an men helt plötsligt har vi alla andra kanaler också. Förstår ni vilken lycka? Nu kan jag ju också se alla meningslösa program och serier! Var det någon som såg Wermland forever? Är det verkligen på riktigt? Får vem som helst komma med en usel programidé som sedan blir uppköpt? Jag har massa programidéer isåfall. "Tranås forever" vore väl något? Eller ännu roligare "Mjölby forever" haha.

Vi får se om det blir någon mer livsviktig uppdatering lite senare :)

Ciao

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessi
skriven :

Haha! "Tranås forever" :) Vi gav Wermland-programmet exakt 10 minuter. Satt och gapade, fascinerade över hur crap ett program kan vara. Lovade sen att vi aldrig skulle titta på det igen. Usch!

2 Elin
skriven :

Hahaha samma här fast jag var tvungen att titta på hela programmet, jag levde lite på hoppet att det lixom skulle bli bra och sluta vara så pinsamt...men det blev bara värre och värre haha :)