elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lördag/Söndag


Hej era söndagsmysare!

Hoppas ni haft en skön helg!

Gårdagen var bra. Började dagen vid 06.15 och jobbade i butiken i Linköping. Såg ut som en snögubbe när jag kom fram till tåget, vädret var ju sådär alltså...

Sen hem och svida om till nästa jobboutfit. Var en helt sjukt kul kväll igår och jag hade kramp i hela ansiktet efter att ha skrattat så mycket, vi har antagligen världens roligaste och bästa entrévärd. Bengt Dalqvist var grym och jag har faktiskt aldrig sett en DJ få igång ett dansgolv på det sättet, ser fram emot hans nästa besök den 28/4!







Annars så gör alla glada, härliga gäster mig väldigt glad och era fina ord, kramar och komplimanger gör mig nästan lite generad! Ni är bäst helt enkelt!

Ramlade in hemma vid straxt efter två. Körde hem tjejerna i baren, man ska INTE gå själva hem!!

Har man glömt isskrapan så rycker Bengt in och skrapar :) Snällt!




Dagen har varit lugn. Har varit helt slut. Träffade några vänner på förmiddagen. Sen lunch hos mamma och pappa. Jens har tittat på hockey och jag har sovit i soffan. Soft söndag, förutom vädret det har varit jäkligt osoft!!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: