elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Bilder från ett gammalt liv ;)



Hoppas alla mina läsare har en fin söndag! Har suttit och skrattat högt, hittat massa bilder och videoklipp på mig själv som jag förträngt.

Ikväll är det ju premiär för Big Brother. Såg att vackra Camilla Jacobsen ska vara med, jag känner henne inte men vi har träffats några gånger. Väldigt gullig, trevlig och jordnära så det ska bli kul att få följa henne genom tv´n

Hitta en gammal bild på oss, vi var i Finland och festade ihop med tjejerna i Pussycat dolls :) kul minne.




Och när jag satt och glodde igenom mitt gamla liv så dök jag på ett videoklipp också från Finland fast vid ett annat tillfälle. Det var ett Playboyevent och jag medverkade i en underklädsvisning. Galen fest, det Finska folket vet hur man festar om man säger så :)

Det är jag i helvit kjol, alltid på resande och dansande fot














Nej nu får det räcka med Egobilder, jag drar till Maggan en stund!

Pussss på er





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: