elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Bra dag




De flesta är trevliga och rara men tyvärr är det ju oftast de otrevliga som sätter sig på minnet...

Men idag kom det in en sån rar farbror, han hade en klocka inlämnad hos oss och när han hämtade den av mig idag så hade han med sig en chokladbit till mig! Han sa att han hade gått förbi en sån där "godiskiosk" innan och köpt den till mig. Jag blev så rörd att jag blev tårögd. Snälla fina rara farbrorn hade tänk på lilla mig.

Sen för att göra dagen ännu bättre så kom fina Elin förbi med kaffe och vi tog oss en liten promenad på lunchen, som jag saknat henne! Tillsammans med Jossan har vi tre gjort en massa galenskaper som slulle ta en vecka att berätta om :) Saknar gänget!!! Saknar er som fan!! Nedan har ni Elin och Elin, radarparet lixom (men det var inte den kvällen någon satt inne i tre dagar, eller hur var det? hahaha. Förlåt, internhumor som ingen fattar...)



Sen toppade chefen dagen med att köpa världens godaste macka åt mig :)

En jäkligt bra dag så att säga!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elin
skriven :

Tack själv hjärtat! Them good old days, önskar flera sådana dagarkvällarnätter att minnas! Sätter mig och kollar i kalendern. Kram