elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Elin tittar på saker




Idag har jag tittat på saker...husbilar och möbler!


Dagen började med lunch i Knölby (Mjölby), staden med en stor potatis som rondellutsmyckning...idag såg det ut som någon smetat in den i vax, så den var alldeles glansig och liknade en jättestor varböld. Jag vill inte tänka på varbölder när jag ska äta på Mc Donalds. Kunde dom åtmindstonde inte gjort den i svartvitt, det hade gjort den lite mer...mindre ful...

Jaja nog om det. Sen var vi på en husbilsutställning, kan låta som en jätte trist grej men det var det faktiskt inte. Det var inga små husbilar, de såg ut som portabla lägenheter... Jag fastnade för en som kostade 1,2 miljoner...det var ju som hittat...

Den hade en inglasad dusch i sovrummet ;) coolt och hett! Dubbelsäng och en liten trappa upp till sängen.



Sen hade det öppnat en riktigt läcker möbelbutik i Mantorp. Har aldrig skådat snyggare soffor till så bra priser någonsin. Till och med så jag kan tycka att det är kul med inredning ibland.

En soffa hade diamanter fastsydda. Hur snyggt som helst men inte vidare bekvämt, men hey ska det vara fint får man lida pin...t





Sen hittade jag en säng jag vill ha!! Hur läcker är den inte?? Den hade inbyggd tv vid fotänden, och inbyggda små tvmonitorer i armstöden.



En suerfin lampa! ååh vill haaaaa




Sen tittade jag på kläder också...provade kläder också. Men jag har köpstopp, måste spara till plastpattarna. Det är svårt för mig att inte köpa fina kläder när jag hittar. Det är tom. lite ångestfyllt för mig att hänga tillbaka något som skriker "Elin". Men jag klarade det!!

Det enda jag fick med mig hem var fryspåsar...2 liters om ni ville veta...deppigt






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: