elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Hårtips


Fan vad meningslös man känner sig när man bara sitter i soffan och tittar på Big Brother på datorn. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens varför jag tittar, jag vet knappt vad det är jag tittar på det händer ju ingenting! Jag tror att jag skulle dö av tristess där inne, jag skulle aldrig fixa så där mycket folk hela tiden...

Men iof här sitter jag och skriver meningslösa inlägg efter inlägg och av vilken anledning egentligen? Jaa jag har ingen aning...

Imorgon har jag äntligen en tid hos min frisör! Min utväxt är inte att leka med. Det är ju lite synd att man inte kan vara nöjd med att ha råttfärgat hår, fasen vad pengar man skulle spara då!

Men jag kan tipsa om något med bra pris om ni vill! Jag har faktiskt hittat ett billigt och bra shampo och balsam. Kostar ca 49:- st

ELVITAL ARGININE RESISTE

"Ett shampo som ska vara bra om man tappar mycket hår. Innehåller arginin som ger näring till roten och ceramid som reparerar hårstrået"

Bra grejer till bra pris

Me like!!






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helén
skriven :

Vilken otroligt vacker bild på dig! :)

2 Elin
skriven :

Tack så mycket fina fina du!!!