elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Isabel Marant



Idag lyckade jag sova till 07.00... haha det suger. Jens tittade på mig med kisande ögon och sa "Men du är ju inte klok...sooooov!!!"

Men jag har ätit frukost i lugn och ro, kaffe och mackor med nutella mmmm...kikar lite på tv och läser lite bloggar. Rätt soft söndag. Sen lyser solen och jag tänkte försöka orka gå en liten promenix. Svarade just på Jessis kommentar i inlägget "It's alive" det blev låååångt, svårt att sammanfatta lixom haha.

Satt och googla lite skor igår och hittade några jag skulle kunna döden dö för! Är det någon som vet om de går att få tag på i Sverige?? Ååååh vill haaaa (bilderna är från Google.com)

Isabel Marant














Och kolla in bootsen jag dööööör!!!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: