elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Lördag



God morgon sötnosar!

Jag vaknade vid 07.30...inte okej på en ledig lördag...

Jag har gjort några situps...det knakar i min höft...jag la ner det där med situpsen rätt snabbt.

Får helt enkelt hålla mig i vassen på stranden i sommar. Eller så skaffar jag jääääätte pattar så de täcker hela överkroppen så ser man inte hur otränad jag är

Jätte pattar och rumpimplantat, så får det bli!












Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Hallå! Min höft knakar också, typ jämt nuförtiden och inte bara när jag gör mina 250 situps (who am I trying to fool, liksom..?) ;) utan så fort jag reser mig upp... Hua, där kom 25-års ångesten, igen, idag :P

Jag måste börja träna...



Och förresten, snart måste vi äta sushi! :) puss! ♥