elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Måndag



Senast i lördags så skröt jag om att jag minsann inte varit förkyld...det fick jag äta upp, det smög sig på igår kväll och idag känner jag mig rätt kass. Halsen gör ont, kroppen gör ont och näsan den rinner.

Slängde i mig lite alvedon och mötte upp Maggan, hennes söta mamma och söta syster på en lunch. Mycket trevligt! Sen hade jag tänkt att gå hem och däcka i soffan men då ville Maggan ha hjälp med att färga sin utväxt så det blev att jag stannade kvar och lekte frisör ett tag.

Hemma i soffan och försöker samla kraft för att starta min vecka...Den kommer bli lång men kommer avslutas med en gryyyym kväll på lördag och premiären av Club Oxid på Strandbaren! Ni glömmer väl inte gå in på Facebook och gilla sidan!!?

Nu ska blekfisen ta sin feber och gå och lägga sig!

Pussss


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Magda
skriven :

Hej hjärtat mitt. Tack för hjälpen i går. Nu är det jättefint! Fick göra om framdelen i dag. Vilket krux, men bra vart det till slut. Ä du hemma sjuk i dag? Ring om det är nåt jag kan göra för dig! <3

2 Olivia
skriven :

Söt blogg :)

btw... krya på dig!

3 Elin
skriven :



Tack så mycket va ni är söta!