elinbloggar

En väldigt ovanligt vanlig blogg om livsviktiga saker.

Onsdag



Jaha här sitter jag och googlar tuttar igen. Ganska exakt en månad kvar och jag är helt förvirrad. Drömmer i stort sätt varje natt om tuttar haha. Min största skräck är att de ska hamna för högt upp...Gaaah det ska bli skönt när det är gjort så jag kan lägga ner min extrema tuttfixering, den tar alldeles för mycket tid.

Alla Hjärtans Dag igår, spenderade den på jobbet. Vet inte hur många killar med panik i blicken jag såg...De flesta med en blombukett i handen.

Jens fick en snickers och jag fick en kebabpizza :) Sen somnade jag i hans knä. En perfekt dag helt enkelt.

Jag borde gå ner i tvättstugan nu...jag drar mig lite för det. Jag fick ett sånt hysteriskt utbrott sist jag försökte. Våran tvättstuga är ett katastrofområde, äckligare ställe får man leta efter. De som tvättar där förstår sig tydligen inte på hur man tvättar eller håller rent efter sig...smutsgrisar. Jag måste verkligen ta tag i det där och prata med dom...innan jag får ett allvarligare hysteriskt utbrott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: